mandag 5. januar 2015

Men i alle dager - jeg har jo en blogg!!!

Etter over to år uten å ha sett, lest eller tenkt på bloggen min slo det meg i dag at jeg skulle finne ut av den igjen...
Så her er jeg, etter noen timers forsøk på å komme inn på den og å finne ut av hvordan man navigerer rundt i denne verdenen.
---
Så flinke mange av de jeg fulgte tidligere fortsatt er.
Så gøy å titte innom igjen :-)
Jeg vet ikke om jeg vil følge bloggen opp - det er lettere med instagram og facebook.
Men tiden får vise.
---
I løpet av denne tiden har:
 - Mine fire gutter blitt større.
- Min mann og jeg blitt eldre.
- Hunden Cæsar har vandret til de evige jaktmarker og er "erstattet" av to Alaskan Huskyer:
Luna og Brummen.
 
 
Jeg strikker fortsatt (mye):
Uglevotter og Rypevotter fra
Mønster kjøper du her
Strikket i henholdsvis Sisu og Mor Aase
 

 
Uglesitteunderlag fra Viking garn - strikket i hobbygarn
Tova votter strikket i Hobbygarn filtet med hjerter og snefnugg
Halser og luer i Hexa
 
 
Og jeg syr litt:
Trekk til tennbriketter og en pyntet fyrstikkeske.
Nå når julen er over og hverdagen melder seg igjen håper jeg å kunne få mer tid med Janomen min.
Stoffene bugner over i skuffer og skap og jeg kjenner lysten siger seg innpå.
Vi får se hva dagene bringer.
 
 
Så rart å være inne her igjen.
Vi får se om det går like lang tid til neste gang :-)


3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja det har du. Koselig med en liten oppdatering fra deg.
Så mye fint du har laget. Du er fortsatt flink til ¨drive med håndarbeid
Her blir det lite sying for tida, men strikker litt.
Jeg håper det ikke blir like lenge til neste innlegg
Og ønsker deg et riktig godt nytt år :)

Red Hobbitt sa...

Ja, kom igjen - la oss bli flinke til å blogge igjen. Det er jo en flott historiebok å bla i senere.

Lykkelita sa...

Kommentarer til og med 💖💖💖 Smiiil😊