torsdag 25. september 2008

En liten oppdatering.

Her går det unna. Datatrøbbelet fortsetter, jeg har vært både i Harstad og Tromsø den siste uken og i tillegg har jeg jobbet de dagene jeg har vært i Narvik. Sånn er livet for tiden, men jeg trives med å ha det litt hektisk.
Jeg har vært innom noen blogger, men har ikke fått lagt igjen kommentarer. Ser jo enkelte av dere er iherdige og det er en fryd å titte på innleggene. Jeg lover å få en rutine på dette etterhvert, men for tiden må bloggen bare stå lunken og vente.
Jeg kan jo nevne at en kommode, en lykt og et lite bord har fått ny farge (HVIT!!:)), guttene har fått en del nye klær og jeg har strikket litt (utrolig hvor kjedelig det er på hotell...)
Ønsker alle en strålende dag, nå skal jeg titte inn hos dere...

1 kommentar:

Anonym sa...

god morgen. Så koselig med en liten oppdatering.
Ha en strålende dag, ikke stress for mye nå da.