onsdag 14. januar 2009

Strikking og sjokolade

I kveld kom mannen min hjem fra butikken med denne:
MMMmmm, ny favoritt:)

Jepp, ferdig med skjerf/sjalet mitt.
Det passer godt til vottene, men ble
litt mindre enn forventet.
Sånn går det når man ikke har oppskrift:)
Jeg har allerede brukt det - så det funker...


I løpet av dagen har jeg strikket dette.
Nydelig farge og perfekt størrelse.
Det ligger på Drops sine hjemmesider.


Sjokoladen er oppspist
og jeg skal ta turen innom bloggene deres.
*****
Ha ei god natt og en fin dag i morgen:)

3 kommentarer:

hvitstil.com/Christine sa...

Monsteret mitt er arvet av mamma, 15 år gammelt og står kjelleren. Ingen bilder av den nei. Hver gang det er bilder fra kjelleren bærer jeg monsteret vekk og har rygghall i ukesvis etterpå! Knis

Sjokolade- din heldiggris. Det har jeg "sluttet " med. I alle fall inntil videre. På kjøpet har jeg fått belønning! 4 kg er borte. Stolt! Det er litt hemmelig da.

Håper dere har det bra og koser dere. Stor klem til helle guttegjengen og deg.

PS: Håper tantejenta kommer snart.

Josefine sa...

Hei..så flink du er som får ferdig tingene dine! Og den sjokoladen fristet veeeldig:))Go'natta fra meg også, klem Josefine

hvitstil.com/Christine sa...

Jepp. Så langt man kan si at to uker er sluttet.... Men jeg skal fortsette å klare meg uten. Pink Lady eplene er faktisk veldig gode....seriøst altså. Ikke brus heller på meg!!! HELT SANT! *stolt*
Lykke til på trening. Jeg holder meg til å dytte vogn ;)