onsdag 8. april 2009

Dagen er over...

Varene jeg har bestilt på Ikea kom i dag -
wow, her har jeg litt å bryne meg på etter påske.

Alt ser ut til å ha tålt transporten bra.
Gleder meg til alt er skrudd sammen:)
*****
Jeg har hatt den oh-store-bakedagen:
Brød

Små påskebrød med havre og solsikkekjerner
(Disse bakte min søster i går, og jeg måtte prøve dem ut
ettersom hun meddelte at de smakte fortreffelig:))

Horn og runde brød (litt finere i melet enn mine vanlige hjembakte)

Barna har hjulpet til:)
Jeg MÅ ha det "på stell" når jeg
forlater huset.
Godt med litt ekstra arbeidskraft da!
Tidlig krøkes som god krok skal bli:)
*****
God natt, jeg stuper i seng!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skal si du styrer:o)) så deilig ut den baksten.. og heldig er du som har vaskehjelp... er det dyrt?? ;o))


Kos dokker og så får vi krysse fingrene for go`vær!!
Her høljer det ned i dag....

Klem..

Fjordheim sa...

Så flinke dere har vært både du og ungene. Koselig med nybakst å ha med seg på påsketur.
Ha en god påske :)

Bodil sa...

Synest eg kjenner lukta av nysteikt gjærbakst:) Herleg. Og så god vaskehjelp du har då! God påske.