søndag 24. mai 2009

Maja er døpt, Fredrik imponerte!!

Fredrik, min eldste sønn, som bor hos pappaen i Bodø
er fadder for Maja, min yngste niese.
Han bar dåpsbarnet i dag og var stødig som et fjell.

Her er Maja ferdig døpt, legg merke til at dukken til Marte,
Majas storesøster, hadde fått strikket dåpskjole til dagen.
Så stolt gudfar, Fredrik, Maria, Marte, Mats og Gudmor Hilde.
Nå har familien Dahl Arnøy
(min søster, hennes mann og deres to døtre)
alle navn på M.
(Mats, Maria, Marte og Maja)
(Bildene fra kirka er dårlige, men det er ei enorm kirke
og det er mørkt der inne)
Gudfaren holdt en knakende god tale til dåpsbarnet og foreldrene,
det var ikke fritt for at tårene rant
og det til tross for at talen var morsom.
Ingen problem med å prate i forsamling.
Jeg er så utrolig stolt av gutten min!!

Til slutt måtte jeg vise bilde av the Grand Old Ladies!
Min mormor til venstre og min farmor til høyre.
De er flotte hva?
*****
Nå skal vi slappe av fram til Fredrik
flyr tilbake til Bodø.
Heldigvis er det bare tre uker til jeg og han reiser på Oslo-tur!
- det blir moro!
*****
Ha en fin søndagskveld!

6 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Nå har jeg vært på besøk i bloggen din for første gang. Kjempefin blogg, kommer gjerne igjen.
Hilsen Hanne

Julies sa...

Hei du !
Ja, er det ikke hyggelig å være stolt av " de søte små " ? Vi er jo kjempeheldige !
Ser ut som du har hatt ei begivenhetsrik og hyggelig helg. Kos deg !

Anonym sa...

Heisann:)
Så flink en sønn du har. Kan tenke meg du var stolt.
Ha en fin, fin mandag.
Klæm fra me.

Karna sa...

Gratulerer så mye!!!!

Red Hobbitt sa...

Hei Elisabeth!
Det var ikke meningen å være så anonym at du måtte gjette hvem som har vært på besøk i bloggen din. Men du skjønner vel at det er ho Hanne i Håkvik som går under det mystiske navnet Red Hobbitt (forøvrig oppkalt etter en av mine favoritt-akeleier).
Ha en fin dag!

Hanne sa...

Å, så kjekt å lese og se bilder. Blir rørt, enda jeg ikke kjenner noen av dere :-)
Pludrehanneklem