tirsdag 1. juni 2010

Sanseklut igjen

Åh, dette er gøy!
Enda en sanseklut er ferdig og jeg har ikke lyst til å legge meg.
Har tusen ideer for enda fler:)

Litt mer avansert,
og litt mindre "feil-sying".
Matpapir i hjørnet med den turkise blomsten, vaskelapper,
ei lita marihøne, silkebånd, stoffrester,
navnet til Edvard skrevet med klespenn,
filthjerter, merke fra et babyplagg som er blitt for lite,
en blondekant og litt strikk.
Baksiden:)
*****
Sansekluter er perfekte å sy for nybegynnere -
man kan øve på forskjellige teknikker,
være kreativ og gjøre litt feil.
Mottakeren er ikke kresen -
babyer elsker farger og "fikle-ting" -
de bryr seg lite om skjeve sømmer og div.
*****
Nå roper senga,
må vel legge meg:)

7 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Du er jo blitt et råskinn på symaskin. Kjempeartig med sansekluter, har aldri hørt om det før. Men regner med de faller i smak.

hvitstil.com/Christine sa...

endelig på nett, posen ble knallfin! kluten også. vi må ha symøte vi også. ps_ jeg bare nevner at jeg har bursdag i august. Er det lov å ønske seg lommetøfler?
utrulih fin1

Frihet sa...

Ja nå har du inspirert meg til å lagen en sanseklut......
Denne var jo flott!! Flink!!

Ha en fin dag.

Sonja sa...

Du er kjempeflink :0) Jeg er bare lat og nyter sola. Heldigvis kom sommern hit. Vi sees i begynnelsen av juli. Klem

Anonym sa...

Helluen :) Takk for koselig melding.
Her er det full pakking og flytting i fokus. Har ikke så mye tid til blogging, men titter innom alle dere som jeg liker så godt å besøke, men ikke så mye tid til kommentarer. Ser iallefall at du produserer MASSE og de sanseklutene er supermorsom.
Blir flytting på søndag eller mandag på oss og vi gleder oss VELDIG til flyttingen er over og vi er kommet oss i orden.
Ha det koselig.
Klæmma fra me.

Eirin Bjørnstad sa...

Det er så koselig når du legger igjen hilsen, hadde bare lyst til å si det. Ikke så du skal føle at du må gjøre det hver gang, men bare så du skal vite det. ;-)
God klem fra Eirin

Mariann sa...

Tusen takk for at du ga meg en liten dytt, nå vet jeg hva jeg kan lage av de klærne guttene ikke bruker lenger.
Du er en knupp.
Ha en glitrende morgendag