søndag 27. februar 2011

Snille, Gode Viktor...

blir 4 år i morgen...
(Viktor og Edvard)
Viktor er mellomstegutten av småttisene
og bærer tidvis preg av det. Vil gjerne ha oppmerksomhet,
gjør og sier mye morsomt og finurlig -
er storgutt det ene øyeblikket
og litengutt det neste...
Han er en tenker og elsker utfordringer med regning og bokstaver.
Viktor er utrolig lik pappa'n sin av utseende
og er like kosete som mamma'n sin:)
Viktor tok lang tid å sette til verden,
et og et halvt døgn, og han er den minste av mine fire babyer.
Men han har en STOR personlighet:)
Gratulerer til go'gutten vår!
-jeg har glemt å sende inn bilde til avisa
og gremmes over det,
derfor en liten kjærlighetshilsen til kosegutten på bloggen min:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

skynd dæ å ringe tell nærradioen !! her bruke de å les opp hilsen..

gje han en bursdagsklæm fra mæ :)

Konemor - Maria sa...

Gratulerer så mye til fine Viktor - nydelig bilde av de to minste guttene dine. Ha en kjempefin feiring av 4-åringen i morgen!

God klem fra Maria!

PS! Det var ikke lett å finne en dag, nei... Tirsdag er jeg dessverre opptatt. Melder deg, jeg, vi må jo klare å skvise inn noen sytimer ett sted ;)!

moa sa...

hei elisabeth ♥
gratulerer så masse med
go`gutten Viktor!

& en kjempeklem til dæ ♥

vintagepaintings sa...

Hei hei,
Gratuerer så mye til go`gutten! Ingenting er som å ha en 4-åring i huset. SÅ herlig alder:) og tenk du får oppleve det enda en gang. Heldige du med så mange små.
Hyggelig at du er interessert i "mammaer er engler i hverdagsklær"-bildet. Det koster 325 inkl. frakt.
Bare si ifra om du vil ha det så poster jeg det i.l.a. uken.
Ha en flott feiring og uke da!
Klem fra Solveig:)

Guro sa...

Kor koselig innlegg Elisabeth, æ blei så glad inni mæ da æ leste det :)

Isabell sa...

Gratulere med søte Viktor! :)<3

Klem Isabell