lørdag 24. april 2010

Stoff...

...fra Stoff og stil er kommet!!
Jeg har jo planer om å sy en MeiTai,
men jaggu blir jeg satt ut når jeg har stoffet liggende foran meg...
Dette er noe jeg virkelig ikke mestrer!
Det er så fine stoffer,
skulle ønske jeg var like talentfull som
mange av dere i bloggverden med symaskinen!
-"Øvelse gjør mester" og jeg er klar til å øve:)

Denne kombinasjonen likte jeg!

Ikke denne,
men retrostoffet var utrolig tøft,
så det kan nok brukes til noe annet.
Bare vent til jeg blir venn med symaskinen...
Akkurat nå bare smiler den overlegent til meg...
*****
Monsterbuksa går mot slutten her,
noen striper igjen så er den ferdig.

Gleder meg til å brodere øyne og tenner
på den, tror det blir ei morsom bukse til slutt!
*****
Ønsker alle en strålende lørdag.
Her skinner solen,
nå venter en treningstur og så skal helga bare nytes!
-Klem:)

3 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Hedda har en slik monsterbukse. Den er så tøff! :D

Lykke til med syprosjekt, flotte stoffer!

God helg!

Vibeke ♥

Christina sa...

Heia!

Innom for å ønske deg lykke til med prosjektet,veldig fine stoffer og farger;)

God helg til deg og dine;)Klem C

☆Therese sa...

Knallfine stoffer! Du vinner nok over symaskinen til slutt ;o)

Deilig med en slik "monsterbukse" da, den kommer nok til å bli mye brukt.

Fortsatt god helg til deg og gutta!
klem