mandag 31. mai 2010

Sanseklut...

Driver å spekulerer på en sanseklut her...

Mange ideer, men skal jo brukes av Edvard
og må derfor være sikker og se OK ut.
Morsomt nybegynnerprosjekt:)
Og perfekt for de som har masse stoffrester liggende.
*****
I dag skal jeg plante ut frø som har lagt
i vann 1 døgns tid.
Blomstererter.
Mamma sa man kunne ta vanlige erter,
legge de i vann 1 døgn og så de.
Det ville bli hvite blomster på de.
Noen som har prøvd?
Blomkarse.
"Black velvet"
*****
Jeg venter på litt sol for å få tatt bilder av
mitt nye staudebed,
den glimrer med sitt fravær
så det får vente.
Ønsker alle en herlig dag.

2 kommentarer:

moa sa...

hei kjære elisabeth!
åå, sanseklut - så spennende!
gleder meg å se resultatet..
hm! vanlige erter, har ikke prøvd før - men fikk jammen lyst..
her våknet vi til virkelig sommer i dag - helt uvirkelig, faktisk!
ønsker deg en superduper fin dag!
klem fra moavennen ♥!

Anonym sa...

he..he.. jeg hadde ikke frøene i vann.. rett i jorda.. og druknet de:)) har flotte erteblomster i drivhuset snart :))

de sanseklutene har jeg hørt om men aldri skjønt noe av .. nå gikk det et lys opp for meg :)) knallgod ide.. lærer du det på kruset eller ??

hva gjør det om den er skakk.. det er sanselig det også :))

klem fra mæ