tirsdag 14. september 2010

Nye stoffer

Nå er jeg kommet hjem etter å ha vært på Celines Hus i
hele dag.
Jeg har bl. a. kuttet stoffer og da havnet
selvfølgelig noen i veska og ble med hjem:
Søte pippiper skal bli posepose -
tenkte jeg:)
En liten rest å lage lavendelpose av.
*****
Egentlig har jeg litt lite å blogge om.
For tiden går det mye tid med til å lage
nytt Step-program og tilpasse musikken.
Neste uke kjører jeg første time
på leeeenge - det skal bli GØY!!!
*****
-men NÅ skal jeg sette meg i godstolen
og der blir jeg -
resten av kvelden...
*Gjesp*

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det er jo fine stoffer.
Så koselig å kunne jobbe litt der av og til. Lykke til med først step-time etter svangerskapspermisjon :)

Konemor - Maria sa...

Så fine stoffer - vanskelig å motstå sånne fristelser, ja!

Håper stepforberedelsene dine går bra. Kos deg i godstolen!

Klem :-)!

Hasigamas mamma sa...

JEG HAR FÅTT PAKKE I POSTEN I DAG!!!! SÅÅÅÅÅÅÅÅ FIN!!!!! Litenbror ble så skjønn altså! Jeg skal legge ut bilde av ham etter hvert, så skal du få se! Lua så jo helt proff ut, akkurat som om jeg skulle kjøpt den i butikken!!! Du er så flink!
Fine stoffer du har kjøpt! Skulle ønske jeg kunne sy.... buhuuuu.... Kos deg i sofaen i kveld!
Klem
Lise