onsdag 8. september 2010

Poser og atter poser...

Så akkurat nå er jeg hekta på poser...

Hr Gritzner forsøker å henge med i svingene,
men han får det ikke helt til.

Savner Jan-Omen...



Men etter litt styr fikk vi produsert to nye poser.
Her i svart-hvitt ettersom Hr Canon (kamera)
heller ikke vil samarbeide...
Pose 2,
Må strykes ser jeg...
*knis*

Husmorevnene når ikke HELT fram...

Her vises pose 2 i den forgrømmade blåfargen
Hr Canon driver å lurer inn på bildene

Og pose 1 i steming "blue"...

*****
Når mannen kommer hjem fra leirdueskyting
håper jeg han tar seg tid til å fikse
Hr Canon.

Hr Gritzner er det dessverre lite å gjøre med...

2 kommentarer:

Sissel sa...

Heihei..
Sp fine poser du har sydd :-) selv i "blått lys" er de fine...
Har ikke vært på bloggen din siden lue innlegget og må si jeg har ledd godt mange ganger, du skriver så "levende". Har bestemt meg for å bli flinkere til å kommentere når jeg er på blogg, for det er jo så moro å høre fra de som er innpå.
Ønsker deg ei riktig god helg..
Klem fra Sissel

Anonym sa...

det er litt vanskelig å få et forhold til å fungere når man har bestemt seg for at det er slutt.. ren psykologi dette vennen ;))

neida, skjønner deg godt.. min forrige drev å kastet undertråden.. nyttet ikke hvor mye jeg 'strammet' hadde en kilometer med løkker på vrangen..

uansett var det flotte poser du har produsert!!

ha en fin kveld uten knyter på tråden :)) klem