mandag 28. mars 2011

Liten Romantisk Toalettmappe

Inspirert av Tilda-stilen har jeg kreert en liten
romantisk toalettmappe.
 Takk for gode råd i forhold til glidelåser.
Jeg er så grønn når det kommer til sying at jeg ikke engang skjønner alle rådene
jeg får, men øvelse gjør mester og jeg øver!
 Mappa tok litt tid å lage,
men jeg ble fornøyd til slutt.
Det er, som vanlig, noen skjevheter her og der.
Noen skal være der og andre er utilsiktet.
 Denne glidelåsen gikk ganske greit -
ser den bra ut?
Mamma...
Glad i deg<3

4 kommentarer:

TheaJ sa...

Så herlig den var!! :D

Anonym sa...

Som du syr og du er jo blitt en "kløpper" med din venn symaskinen :) Jeg fikk sydd glidelås på ei toalettmappe før helgen og det er det verste jeg vet og er ikke noe god på det, men det er bare å øve, øve, øve, øve, så blir det vel bra til slutt. Ser veldig bra ut glidelåsen du har sydd og så var den veldig søt, heldige mammaen din og flinke deg <3
Fortsatt fin uke til deg.
Klæmma

Kort og Søm sa...

Kjempe søt!
Klem Fredrikke

Unknown sa...

.. kjempefin! Nydelig brodering :-) .. hvordan får du det til? håndsøm?
klem!!