søndag 6. mars 2011

Morgenpyssel...

Driver å eksperimentere med disse pungene...
Denne har sett dagens lys i disse søndagsmorgentimene.
Mangler glidelås og skal tas litt inn under...

Janomen er helt TOPP!
Fortsatt har vi mye å lære sammen,
men instruksjonsboka er en god hjelper
og er man litt kreativ finner man ei løsning på de fleste utfordringer:)
*****
Nå venter skiløypa,
håper den er bedre preppet enn i går,
for da gikk vi i nysnø og grynnet -
ja,ja - ei god treningsøkt fikk vi hvertfall..:)

5 kommentarer:

Åse-Lill sa...

Så flink du er til å sy:) Jeg har nettopp begynt, jeg... Så, ferdighetene min er meeeeget begrenset... Ha en fin søndag:)

Anonym sa...

Ser ut for at dere er kjempegode venner, du og symaskinen, kjempefine punger du har sydd. Er så utålmodig med glidelås, men må vel prøve meg på det også.
Ha en fin søndag.
Klæm

Cathrin sa...

Kjæmpesøt pong, virke som du og Janomen e blidd vældi goe vænna.
Ha en fortsatt flott fastelavenssøndag! Vi har kosa oss me besøk og bolla, kjæmpekoseli! :o)

Anonym sa...

kor sporty dokker e :)) ski har æ ikkje hatt på beinan på mange år.. e litt stødigere på beinan :))

Min stil sa...

Så flott den ble. Gleder meg til å sy igjen, men regner med det ennå er en stund igjen.
Kos dere masse.
Klæm Susanne