mandag 30. november 2009

Langhelga er over.

Vi har kost oss på småbruket i helga.
Kong Vinter er kommet, det var klart og kaldt -
skikkelig adventsvær!
Småttisene har aket og lekt i snøen,
herlig å lete fram vinterleker igjen:)
En pause i leken -
til ære for fotografen:)

Vi laget islykt -
helt svart utenfor og lys i lykta ga fin julestemning!

Kakemenn under produksjon -
vi hadde ikke kjevle og ikke figurer å stanse ut med,
men "man tager hvad man haver":)

Gode ble de hvertfall:)
Johannes og Cæsar koste seg framfor ovnen i morges!
*****
I løpet av helga har jeg strikket bursdagsgave til
niesen vår som fyller 1 år i dag!
Gratulerer med dagen, Erle.

Lue og hals fra DROPS.
Lua er strikket i Fabel og
halsen i Alpacka.
Håper det faller i smak:)

7 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Jeg tar med permen på jobb i morgen, så skal du bare stikke innom en dag. Gir beskjed til de andre sånn at du bare kan hente den selv om ikke jeg er der.

moa sa...

hei elisabeth -
..høres ut som en deilig helg!
fine bilder av flotte gutter, både to - og firbente!
ha en fin ukestart der oppe i snørike nord...vi har faktisk fått mye snø her også, startet i går, og har lavet ned siden...

moaklem

Muffin sa...

Så koselig helg dere har hatt. Nå er frosten kommet hit også, brr... Kos dere masse i adventstiden!

Red Hobbitt sa...

Permen ligger på kontoret mitt, på pulten (svart Marimekko) Har sagt fra om at du kanskje kommer.

Made by KKann sa...

..det gjør det helt sikkert - nydelig strikk og flotte bilder - herlig!

Ha en super 1. desember!

KlemKKann

Min stil sa...

Åååh, så koselig dere har det! Islykta var kjempeflott.
Klæm Susanne

Guro sa...

Neimen, har du en liten Erle i familien? Minsteungen min, f.juli 85 hete også Erle, no brer d om sæ, kor hyggelig.