fredag 9. april 2010

Kappahl overrasket:)

Jeg shopper ikke mye til Edvard -
vi har masse arveklær og ettersom han vokser så fort
og allerede bruker størrelse 68 har vi knapt
brukt 1/3 av det som var vasket og klargjort
til han skulle komme.
Men innimellom ramler jeg over noe "må-ha",
på Kappahl fant jeg denne morsomme body'en og den vårlige turkise buksa.
Lille-store vennen min, som smiler nesten bestendig:)

Klar for våren!
*****
I Narvik er det åpnet en ny barneklær butikk
som jeg gleder meg til å sjekke ut.
Jeg liker at barnas klær er myke og ser ut som barneklær.
Gjerne være litt morsomme, slik som denne body'en.
"Voksen-klær" skal de tidsnok gå i!
*****
Ønsker alle en fin dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig gutt i flotte klær!!! Klem fra Lise!

Anonym sa...

Snusken:) i nye klær.

Den puta.... jeg strikket en firkant, så sydde jeg den på ei ferdigsydd pute, for hånd, enkelt å greit :) Morsomt med nye prosjekter, gleder meg til å se.
Kos dere en masse denne helgen.
Fredagsklæm

Fjordheim sa...

Helt enig. Koselig med barneklær.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Kate-Marita Pettersen sa...

Kjæmesøte Edvard i flotte, fargerike klær:)
Ha ei flott og vårlig hælg,
klæm fra Kate:)

Made by KKann sa...

Hei hei hei - så flotte vårklær til lille gutt - flotte farger!

Masse fine bilder hos deg - påske, rev og flotte gutter!

..og takk for pizzasnurr-oppskrift - skal nok prøve den ja!

Ja vettu - de er til salgs - planlegger å selge dem på en utstilling som sakte men sikkert planlegges..hihi..

Ha en herlig og vårlig lørdag - her skinner sola endelig!!

KlemKKann