tirsdag 25. mai 2010

Æ kainn SY!!! Litt hvertfall

Jeg er i gang med sommer-voks-i-pose:)
Det går fint og jeg er sååå takknemlig for at Maria
fra babytreffet er en flink og tålmodig "instruktør":)

Her sikksakkes det med smil:)

Stoffene jeg bruker -
skal strykes...
****
Jeg har fått bakt brød i ettermiddag
og det var en lettelse,
har utsatt det et par dager og nå var det tomt i fryseren...

Deilig kvelds.
*****
Om en liten stund skal jeg sløve litt
foran tv'en og da strikkes det samtidig.
En ny Goomba-lue er på pinnene:

Var fri for blekk i printeren,
så jeg måtte tegne mønsteret på rutepapir:)
Primitivt og gøy, faktisk:)
*****
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

Cathrin sa...

Hehe, klart vi kan! Æ slår på når æ vet nå mer om katti æ knør mæ tel byen! Kos dæ me syinga, e d ikke utruli ka vi egentli kan? :o)
-klæm-

Anonym sa...

Heeei !

Akkurat oppdatert meg på bloggen din og ser at du holder på i ditt vante tempo ! Så da skjønner jeg at du er frisk og fin, selv om jeg tror det har tulla seg litt for deg når jeg ser at du har begynt å SY også . Huffameg , Lykkelita... Er det nå nødvendig å utsette seg for sånne store prøvelser da....?!