fredag 23. juli 2010

Bloggtørke

Jeg har litt bloggtørke pga arbeid
(jaggu er det godt og vondt på samme tid
å starte opp med jobbing etter mammaperm...
Jeg er glad jeg bare skal jobbe fire uker
og så ha mer permisjon:))
og pendling de siste dagene...
Vi har vært i byen og vasket klær,
klippet gress, vært i bursdag osv.
Er bare innom for å ønske alle en herlig helg!
I morgen kjører vi til bruket igjen,
det er nemlig meldt finvær i helga
og vi skal kose oss sammen med søster og familien - JIPPI!!!:)
*SMIL*

5 kommentarer:

Hasigamas mamma sa...

Du får sette ned tempoet og kose deg sammen med familien din i helga!!! Kos dere videre på bruket! Bestemt dere for hva dere gjør med gulvene? :)

Ha ei kjempefin helg!

Konemor - Maria sa...

Heia!
Ja, er det ikke deilig at det endelig er meldt litt sol i helga! Skjønner godt at det er litt blandede følelser rundt det å jobbe, men deilig å ha litt mere permisjon å se fram til om noen uker.

Jeg gleder meg til strikkekveld, du er savnet her i byen, vet du!

Ha en herlig helg, hils alle guttan dine!

God klem!

Anonym sa...

Heisann på deg.
Takk for de koselige ordene du har lagt igjen hos meg ♥
Ja, vi håper det blir skikkelig sommervær i helga, det hadde vi nå fortjent.
Du er nå iallefall heldig at du har litt av permisjonen din igjen, men sannelig går det fort det året man har permisjon.
Kos dere videre på bruket, så håper vi på finværet, så talast vi :)
Klæmma fra me

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei :))

Herlig med sol ja!!! Her har det regna leeeenge!!! Men nå er det sol og sommer ♥

Kos dej videre...og ha en fin helg ♥

Anonym sa...

God tur tilbake til småbruket !

Synes du er tøff, je ! :-)