lørdag 23. oktober 2010

En Award!

Jeg har ikke for vane å "poste"
awarder på bloggen min, det vil si, jeg har lagte en kolonne
på høyresiden for awarder.
Men i dag gjør jeg et unntak,
for denne awarden kommer fra Cathrin
som jeg har et nært "blogg-bånd" til.
Hun er så positiv, omsorgsfull og flink til å kommentere
og jeg blir alltid i godt humør etter å
ha mottatt en av hennes nord-norske kommentarer:)
Sammen med awarden følger noen veldig lette regler:
1. Takk den du har motatt prisen fra
2. Kopier prismerket til bloggen din
3. Fortell tre ting du liker å gjøre
4. Send prisen videre til fem mottakere
du føler fortjener den.
Hvordan plukke ut tre ting...?
Hmmm, vel dette faller meg først inn:
1. Jeg liker aller best å være sammen med mine kjæreste,
med den trygghet og hverdagsglede det gir.
_
2. Jeg liker å være sykepleier og treningsinstruktør,
og derfor får jobbe med mennesker
_
3. Jeg liker å "kose" med Janomen min (les:sy) og bedrive
annet kreativt arbeid...
Å sende awarden videre hopper jeg over, Cathrin -
dels fordi jeg ikke klarer velge ut bare fem mottakere
og dels fordi jeg MÅ bort fra maskinen nå...
Men ALLE på leselisten min fortjener den,
det er derfor dere er på den listen!!!

Ingen kommentarer: