onsdag 8. desember 2010

Jula kom som julekvelden på kjerringa...


Men vi skal nok få pyntet, pakket, handlet, kokt, bakt og kost oss... Første pepperkakedeig er akkurat satt og den skal få hvile til i morgen tidlig. Gutta har lett fram kjevler og former så de kan starte produksjonen ekstremt tidlig:) Etter konstant jobbing har jeg et par etterlengtede fridager, så nå er vi på bruket og slapper av. I tillegg til pepperkakebaking skal vi også finne juletre i morgen. Mannen min synes ikke man skal ta de fineste treene inn så det blir spennende å se hva vi ender opp med i år. God klem fra Elisabeth.

4 kommentarer:

Christina sa...

Godt å se at du e her;)
Ta det nest fineste da,så blir det bra skal du se:)
Ha ei fin adventstid!Klem

Helene sa...

Og plutselig kommer jeg også!
Si fra hvis det er noe jeg skal ta med oppover fra den mer sørlige delen av Norge!

Red Hobbitt sa...

Kos dere masse med pepperkakebakinga i morgen. Her er det Harstad-tur som står på tapeten. Henrik skal til kjeveortopeden. Kanskje jeg rekker å kjøpe noen julegaver der.

Fjordheim sa...

Høres godt ut med noen dager på bruket. Kos deremasse med julebakst og juletrehogst.
Ha ei flott helg :)