onsdag 24. august 2011

Fra sykestua...


Snørr, feber, ondt i hals og ører,
og sist, men ikke minst, betennelse i skulder/nakke...
Æsj, denne uka er gørr!
Men det som kommer fort, går fort - tror jeg - og
med smertestillende, betennelsesdempende 
og kanskje verdens beste naprapat 
tror jeg allerede morgendagen kommer til å bli bedre!
 Jeg har sydd en sminkepung, mønster fra Tildas Hus.
Stoff fra Celines Hus.

 Morsom å sy - enkel er den også!

Med "buemerket" mitt!

 Pengepung fra boka Made By Me - mønster fra Gurimalla.

 Med lomme inni.
Guttene elsker disse pengepungene.

Og så begynner jeg å klargjøre for vinteren - 
masse votter må strikkes og ligge ferdig når kulda kommer.
Lestene tar min farmor seg av, stort sett hvertfall:)
*****
Her skinner sola, men jeg har ikke overskudd til å nyte den i dag.
Får heller glede meg på mannen og ungenes vegne som er på 
tur med Tante Marielle og båler ved 1. vann:)

6 kommentarer:

Anonym sa...

huff da ! du får ha god bedring snuppa : ) lag deg te med honning og sitron.. smører og renser : )

trøsteklæm fra mæ !

Lynetmor sa...

Hei, innom for å ønske deg masse god bedring :-) Klem

Cathrin sa...

Huffda, ikke kos me sjukpjuska. Men du får heller sætt dæ telbake og ta live me ro, så blir du nok fresk fortere enn svint. Deili å puske me litt hobbyting å når man ikke e helt i storform.
Hadde nok en plan om å ta turn innom han Mats ja, men tænkte d va greit å få nån tips og idea hos di dyktie jentn som e hær inne i forkant så d virka som æ hadde litt peiling værtfall. ;o)
Go bedringsklæm tel dæ! :o)

Anonym sa...

Auda. Håper det gir seg fort!

Har også startet med votter... snart vinter...

God bedring :)

Muffin sa...

Stakkars deg da! Og god bedring,. hm - litt godt med en alenehjemmedag når man er litt pjusk...?

Bente sa...

Masse god bedring til deg!
EEEELSKER det muffin stoffet ditt. Får man bare kjøpt det på celines hus? skjønner jeg bor på feil side av landet:o)