søndag 5. oktober 2008

Gaven


Jeg synes det er en utfordring å kjøpe en bursdagsgave til noen som har "alt", derfor er bøker alltid i tankene mine ved "gave-anledninger." Denne boka "Meg eier ingen" er jeg veldig spent på. Min søster jobber også med mennesker og jeg vet temaet interesserer henne. Boka er skrevet av ei dame som vokste opp hos sin alkoholiserte far og den er hennes beretning om dette - gleder meg til å låne den hos Maria:)
I tillegg fikk hun : hjemmestrikkede god-lester (til bruk foran peisen, mens hun leser), hjemmelagede kjøleskapsmagneter, hjemmelaget armebånd og til slutt ei lyslykt fra "Fryd", ikke avbildet - den ble kjøpt på vei til selskapet:)

1 kommentar:

hvitstil.com/Christine sa...

Så fine gaver! Den boken har jeg hørt er ganske tåredryppende. Så intervju med damen på tv2 (frokosttv). Hper dere koste dere og fikk masse kake.
Klem