onsdag 15. april 2009

Barn leies ut.. Går det da??

I ettermiddag har jeg bakt
horn og små påskebrød med havre og solsikkekjerner.
*****
Mens jeg holdt på med dette fant mine to engler(??!??)
ut at de skulle tømme bokhyllen på rommet sitt...
Dere aner ikke synet som møtte meg -
uff, døra kunne ikke lukkes opp -
det kom noen nord-norske gloser, som har resultert i at min mellomste
nå har et nytt ord i vokabularet.
(Litt flaut egentlig -
for jeg er påpasselig med ikke å banne foran ungene)
er oppskrift på påskebrødene.
Anbefales!
*****
Så nå funderer jeg på å leie ut barna mine, for en periode på
hmm, et par uker kanskje..?
Interesserte der ute??
*****
Nei, nå skal jeg salmiakkvaske veggene på soverommet.
Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

moa sa...

hehehe...
du er jo bare herlig da!

hvitstil.com/Christine sa...

to stk gutter ønskes til østlandet.

Vibeke / Mammas Hus sa...

*flire*

Jeg har ei selv jeg.. Og siden hun ikke har eget rom med egen hylle ennå, går det utover stua! ;) (Tatt bilde av og blogget det)

Ha en flott kveld! :)

Vibeke