tirsdag 21. april 2009

Støvler!

Jeg slenger meg på "bølgen" av fremvisning av støvler.
I mange år har jeg bare hatt grønne, grove støvler
med kraftige såler.
Men min feminine side har skreket etter noe penere.
*****
Og nå er jeg den stolte eier av to par støvler
av et litt mer "bygate-/pen-frue-luker-i-hagen- kaliber"
enn de som står gjemt i boden og venter på en skogstur i ruskevær!

Inspirert av Mette Stensholt Schau i Grønn Glede på NRK
(Forøvrig et inspirerende program)
Er ikke de søte??
Og juvelene fra Harstad.
Tenk at skobutikken hadde studentrabatt... Imponert:)
*****
Nå står oppklistring av glassfiberstrier for tur på soverommet.
Mon tro om jeg kanskje skal sende ned mannen
og heller leke med småttisene...
Er så leeeei av det rommet!
*****
Ha en fin fin kveld:)

9 kommentarer:

Magdalena sa...

jøyes.. to par...! ja det skulle eg hatt også, de blir så drittne ihagen! noe tilbygater og noe til skog og hage!
god klem og takk for responsen din~~~¨*

Anonym sa...

De nederste støvlene der har jeg og. De er jo til og med gode og gå med.
Nyt kvelden. Og kos deg med tapetsering.

Isabell sa...

tøffe!!! :)

Nikoline sa...

Jøss... DET var støvlane sine det!! Ganske anna enn mine brune tante-støvlar...
Ha ein fin kveld :0)

Hulda sa...

Så kule støvler du har! Likte både det med ruter og de med motiv. :)

Josefine sa...

Halloen...så koselige støvler du har funnet deg. Du kommer til å bli en kanon fin dame på byen:)))
Ha en flott kveld, klem

Nita sa...

Hei, jeg fant deg via Nikoline på landet, så moro at flere viser støvlene sine :)
Og så to par da!... De øverste var skikkelig søte, mens de andre var tøffe.
Var kanskje ikke så dumt med to par...hmmm...

Julies sa...

Skulle hatt 4 par, vettu. Ett par grønne til fjellbruk, noen lave til hagebruk, noen søte til kjolebruk og ilse til bybruk....
sier hun som kun har ett par grønne !

Laila sa...

Kjempeflott blogg eg kom inn på, helt fantastisk kor mange flotte mennesker som dukker opp når ein sitter og blogg-hopper.
Og slike støvler skulle eg og ha hatt.
Mine er forøvrig grønne med traktormønster, dei har til og med hull i, så derfor bruker eg dei berre i tørt vær????????????
Det må vel vere eit godt argument for å kjøpe nokre nye.
Ha en fin dag.