søndag 26. oktober 2008

Bøker, bøker, bøker





Når vi nå bytter rundt på rommene i huset står det ganske klart for meg at hvis det er èn ting jeg har mye av - så er det bøker.
De er i dag plassert på gjesterom, arbeidsrom og småttisenes rom. Nå bør de få bedre hyller og ei bedre plassering, men hvor?
Kanskje min planlagte tv-stue må bli kombinert med et bibliotek...
I alle fall, jeg har lenge planlagt å fotografere mine bøker for å kunne dokumentere hva jeg har, i tilfelle det noen gang blir behov for det. Så nå er det gjort!!
Kopier skal legges sammen med kvitteringer, negativer (fra gamle dager:)) og orginale vitnemål o.l. som vi har plassert på et trygt sted.

1 kommentar:

Fjordheim sa...

Lurt å ta bilder av ting en har å oppbevare det på et trygt sted. Ønsker meg vel egentlig et brannskap. Vi hadde det heime dos mine foreldre.
Har også masse bøker. Pluss en del andre ting jeg gjerne vil prøve å erstatte visst det skulle forsvinne.
Lykke til med oppussing av barnerom.
HA ei flott uke :)