søndag 26. oktober 2008

Trinn1 Lekerom





Av en eller annen grunn er det en utfordring å utforme innlegg i dag. Bildene kommer ikke frem i utkastet, de er bare skrift/tegn og ikke får jeg sentrert teksten heller. Dette får så være, jeg jobber rundt problemet og håper det løser seg etterhvert.
* Før-bilder av møblene og rammene til lekerommet øverst
* Bilde av dagens brødbakst:)
* Til slutt bilde av småmøblene med første strøk maling...
Phu, det har gått unna i dag, men det gjenstår MASSE!!!
God søndag folkens:)

2 kommentarer:

hvitstil.com/Christine sa...

*Spent*
Jeg vil også lage lekerom. Skal du male noen figurer på møblene? Fortell litt om planen din.

God søndag til familien din også. På torsdage pakker Celine og jeg snippsekken og stikker til SYDEN! Gleder meg.
KLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆM

Anonym sa...

Det er samme problem som jeg hadde Lykkelita. Du må stille om.
Sjekk om det er valgt JA på
Innstillinger -> Grunnleggende -> Vise skrivemodus for alle bloggene dine?

__________________
Står det nei der så setter du på ja og lagrer.
bloggen min hadde samme problemet, det løste seg så fort jeg stilte om.
Hjelperen min sa at det noen ganger bare blir sånn uten at man har gjort om innstillingene selv.

Så fine møblene blir. Kjempefine. Spennende det her.