tirsdag 28. oktober 2008

Trinn 3 Lekerom++

Da er andre strøk på småmøblene til tørk.
Igjennom de siste to timene har ei gammel og velbrukt cd-plate
med Bjørn Eidsvåg holdt meg med selskap
- jeg har svingt malekosten og sunget med for full hals:)
(Husker ikke sist jeg hørte på cd, nå ligger jo alt på pc.)
Hittil og littil - skjønne Bjørn, eller, skjønn??? - Hvertfall nydelig musikk!

Møbler til tørk

Rammer til tørk - se hvor grisete jeg er...
Hi Hi, men har dekket til gulv, hender (med engangshansker) og
føtter (med gamle lester), så det går bra:)
Lillebordet er ferdig - men har ingen plass å ha det...

2 kommentarer:

Fru Fjeldhammer sa...

Her er lillebror hekta på eidsvåg, det er like morro å se han danse hver gang musikken settes på!!

Så flink du har vært til å male... jeg griser like mye om ikke mer!!

Klem

hvitstil.com/Christine sa...

Se så fint og hvitt alt blir! Gleder meg til å komme hjem å se.

Stor klem