torsdag 2. oktober 2008

Utfordring.

Jeg har fått en utfordring av kusine hvitstil:

Seks ting som gjør Elisabeth glad:
- Alle guttene mine: Fredrik, Johannes, Viktor, sjefen Stig Erik og vofsen Cæsar
- Å studere, er så kunnskapshungrig (Begynner å bli noen studiepoeng og kurser nå)
- Lønning og påfølgende shopping (Det er herlig å fornye seg og omgivelsene)
- Følelsen av vår (Nytt, ungt, lyst, mildt, utforskende)
- Å vite at jeg "gjør en forskjell" for familie, venner, pasienter og klienter (Alle mennesker trenger å føle at de er til nytte og kanskje spesielt vi som har valgt å gjøre det til et levebrød)
- Når jeg har tid til å pusle med ting jeg liker (strikke, male, lese, luke, plante, sy, m.a.o. være kreativ på forskjellige måter)

Dette var ikke bare enkelt, mange ting å velge mellom, det dukker vel opp fler når jeg har publisert innlegget.

Jeg vil gjerne utfordre Husmora og KKanndesign (som koser seg i Oslo)

3 kommentarer:

Made by KKann sa...

Oj - utfordring..jepp den tar jeg! Smil! Men jeg må ta den i et senere innlegg - vi har fått besøk av 16åringen(prinsessen på erten) - så ingen innlegg i kveld! Smil!

Ha en fin fin torsdagskveld!

Klem fra KKann

Anonym sa...

næmmen oi da.
Denne tar jeg så klart, men det må bli i morgen for nå venter straks senga på meg.

hvitstil.com/Christine sa...

Fine ting å glede seg over. Stoooor klem