tirsdag 19. mai 2009

Vårtegn i nord

Oppussing utendørs og maling av huset er nesten i boks.
Det må da være det ultimate vårtegn?

Her kommer nytt dekke og nytt rekkverk -
og hva gjør sykkelen til gubbeluren på verandaen??
Tja, for meg er det helt naturlig
- han slenger jo fra seg ting overalt...;)
Det spirer og gror -
Jeg luker, luker og luker...

Knopper!!! De aller første!

Her kan man ikke plante ut ennå,
men når jeg setter pottene i lecastein
kan de enkelt tas inn om natten i tilfelle
temperaturen synker igjen.

Den gamle kassen jeg fant utenfor hos mamma
har fått et nytt, givende liv:)
*****
Etter en lang bloggpause ble det mange innlegg på kort tid.
I morgen er det jobb, eksamen og så kommer eldstegutten,
Fredrik hjem! Åh, som jeg gleder meg!!
*****
Til helga skal min lille niese Maja døpes,
vi gleder oss masse!
Både til å samles og til å følge minstebarnet i familien til dåp.
Personlig liker jeg den tradisjonen og har døpt mine tre gutter.
Fredrik er også konfirmert i kirken
og jeg håper småttisene ønsker det når de kommer i den alderen.

1 kommentar:

Bodil sa...

Her var det masse flotte vårteikn:) Nesten så ein kjenner lukta av våren!