søndag 23. november 2008

Alle HJERTER gleder seg.

Så herlig lørdag vi hadde...
Først mange timer ute med snømåking, aking og snøhulebygging. Johannes med egen snøskuffe

Vi måtte på butikken og kjøpe en egen til Viktor også.

Utpå dagen gikk vi inn og hadde "juleverksted"
Det var litt sånn: "mamma lager hjerter
og gutta leker med perler, garn, tråd osv"

Mitt første filtede hjerte:)

Enda et hjerte...


Hjerter i forskjellige fasonger.

Hjerter av treperler:)
Nå skal vi snart til svigerforeldrene og spise ribbe...mmm.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå jeg er så misunnelig på all snøen deres. Snufs. Det ser så herlig ut, her er det ikke et snøfnugg å oppdrive. Sola skinner og bakken er bar. Rene vårværet. Æsj.
Jeg kunne trengt litt snø for å virkelig få julestemningen på plass her.
Så fine hjerter du har laget.
Mmmm, jeg må komme meg en tur i hobbybutikken og få handlet litt til juleverksted her og. Jeg gleder meg som en unge.
Ha en strålende søndag Lykkelita.

Made by KKann sa...

Hei hei hei - så masse deilig snø! Morro for store og små det!

Så flotte hjerter! Det blir ikke mye juleverksted her i år..siden huset står på hue! Men jeg har laget hjemmelaget til/fra kort..så litt har jeg da pusslet med! Smil!

Ha en fin fin søndag - jeg skal fortsette å "bolte" meg inne! Smil! - humøret og formen er passe laber..bare litt kjei altså! Smil!

Klem klem klem KKann

Julies sa...

Hei.
Ser ut som du hadde en hyggelig lørdag. At du lagde hejrter har jeg stooor forståelse for !
Håper ribba smakte !

moa sa...

oj,snø..hva er det?
her på østlandet er det ikke julestemning enda..
men for noen skjønne hjerter du har laget - herlige.
hjerteklem fra moa

Anonym sa...

Hei.
Koselig med juleverksted sammen med barna.
Søte hjerter du har laget. Elsker hjerter.
Ha en fin mandag.
Hilsen fra Agathe

Josefine sa...

Å så gøy.. unger og snø..tenker de har hatt en flott dag! Kjempetøffe hjerter du har laget, de pynter opp! Ønsker deg en superfin uke, klemmer fra Josefine

Kate-Marita Pettersen sa...

Ååååå så mange vakre hjerter, jeg elsker hjerter!!!
Hvordan lager du de ullhjertene?
Forresten herlige smågutter ute i sneen:)
Goklæm fra Kate:) med ønske om en flott mandag:)

Karna sa...

Så mye fint dere har laget, og koselige vinterbilder også. Kos dere i snøen!

Nikoline sa...

No er det på tide at snøen kjem på Voss også,altså.... ser ut til at alle andre har fått snø, her er det berre rimfrost og kaldt!
Ja,hjerter høyrer jula til! I alle fasongar og størrelsar.
Ha ein fin dag vidare!