søndag 9. november 2008

Helga er over, Harstad neste...

En helg med Fredrik er atter en gang over og han er tilbake i Bodø.
Det har vært herlig å være sammen med ham, på tross av jeg måtte
jobbe i helga fikk jeg nå sett ham mye mer enn ellers.
Fredrik og Johannes bygger lego på toppen av "guttehuset"

En utslitt Johannes har sovnet i en av lekekassene...

I morgen drar jeg til Harstad på videreutdanning igjen.
Ønsker alle i bloggverdenen en strålende uke!
Gleder meg til onsdag kveld for å se hva nytt dere
har lagt ut i løpet av dagene jeg har vært borte!
Stor langdistanseklem til alle:)

10 kommentarer:

moa sa...

en langdistanseklem tilbake:0)
..og lykke til med studiene i uken som kommer, klem moa

Anonym sa...

Hi hi. Så herlig sovende i lekekassa.
Godt å høre at du har kost deg med gutten din i helga.
Julevask jo. He he. Jeg stresser fælt i november, alltid. Men det er for å slippe i desember. Her er alltid ferdig vasket til første advent, så jeg har hele desember stressfri og har masse tid til bare kos, kos, kos.
I år har jeg litt å male innen jul og, så det er jaggu på tide jeg setter igang. Usj. utsetter og utsetter. Setter jeg ikke igang nå snart så blir det i alle fall stress.
Ha en fin studieuke.
Masse klemmer.

Kate-Marita Pettersen sa...

Så flott at du har fått kost deg med guttene dine i helga og helledussen så søt han som sovna i lekekassen er:)
Ønska dæ fine daga i Harstad på videreutdanninga:)
Goklem fra Kate:)

Fjordheim sa...

Ha ei flott uke på skolen :)

Anne sa...

Hei:)
Kom tilfeldigvis over blohen din:) Koselig blog, titter innom igjen jeg:) Ha en fin uke på skolen!
-Anne-

Nikoline sa...

Hei!
Eg har ei utfordring pluss ein utmerkelse til deg på bloggen min :o)

h.espe sa...

Tusen, tusen takk for koselig kommentar hos meg - alltid gøy med slike tilbakemeldinger..

Ønsker deg en fortsatt fin studieuke!!

Klem :o)

Kate-Marita Pettersen sa...

Ps.Det ligger ei utfordring hos meg til deg når du kommer tilbake:)
Klem fra Kate:)

hvitstil.com/Christine sa...

Heia skolejenta

Utfordring til deg fra meg på hvitstil!

Stor klem til deg i harstad

Made by KKann sa...

Hei hei!

Så pent det er i gangen din! SMIL!
En herlig gutt i lekekassa - minner meg om når minsten hos oss gikk i barnehagen og sovnet i huska - trøtt etter en lang dag! Hihi..

Ha en fin fin onsdag!

Smil fra KKann