onsdag 26. november 2008

Et lite innlegg, midt i eksamen

Jeg har to eksamener i disse dager, begge er hjemmeoppgaver...
Min aktivitet her inne er derfor litt laber, men jeg
kommer sterkt tilbake etterhvert.
Litt småting pusler jeg med på kveldene
og klarer å kose meg i disse førjulstider allikevel.
I dag fikk jeg hentet pakken fra strandlykke,
jeg er kjempefornøyd!
Enda et filtet hjerte ferdig.
Mangler bare bånd.

Tovede votter under produksjon...
Disse skal toves og broderes litt,
så er ennå en julegave i boks:)
Ha en fin ettermiddag alle sammen, nå må jeg på jobb...

9 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Så bra du er fornøyd:) Lykke til på eksamen!

Lena;)

Julies sa...

Du rekker litt av hvert, du ! Lykke til med eksamen !

Anonym sa...

Så fine de zinkhjertene du hadde kjøpt. Flink til og lage julegaver. Må legge dataen fra meg og gjøre færdig noe jeg har liggende.
Hilsen fra meg til deg

Kate-Marita Pettersen sa...

Æ ønska dæ masse lykke til med dine eksamener:)
Så flink du e som får tid til å strikke og tove midt i alt stresset:)
Jeg har siste innspurt med kortlaging mellom nattevaktene, for til helga har jeg stand på julemessa i Mørkvedhallen, grugleder meg!!
Goklæm fra Kate med ønske om en flott torsdag:)

Nikoline sa...

I full fart...
Har ei utfordring til deg...
Håpar du tek den når du får tid.

Made by KKann sa...

Lykke til med skolen, prøver og eksamener! Sikkert tøft å ha det i tillegg til alt annet, unger, gubbe, hus og hjem, jobb..og ikke minst at det snart er jul!
Så fint du strikker/tover og hjertene dine er sååå søte!

Ha en knall fredag og god helg!

Klem fra KKann

Hilde C. sa...

Så mange fine hjerter du har laget. Jeg har aldri prøvd nålefilting, men det frister :-)

Anonym sa...

God helg.
Må dobbeltskure litt i desember vet du ;O)
Neida, det var ikke så råflott som det hørtes ut, jeg vasket bare over kjøkken, stue og yttergang. Ikke så stor leilighet så møkka samler seg i disse rommene hvor vi oppholder oss hele tiden.
Jeg misunner dere så fælt den snøen at du aner ikke altså.
Nå har de spådd snø her på mandag og tirsdag, så vi får se nå da om det blir noe på meg.

Nikoline sa...

Ei lita flittiglise midt oppi eksamen ser eg... det kan vera bra og kobla ut litt med andre ting enn bøkene av og til.No er eg ikkje sikker på om det var i dag du skulle ha eksamen? I så fall håpar eg det gjekk bra,og om det er i neste veke,ynskjer eg deg lykke til!
Sjølvsagt tek du utfordringa når du vil,eller om du ikkje orkar så let du det berre vera! Det er grenser for kva alt ein skal klara å putta inn i dei 24 timane me har i døgeret også...
Ha ei flott adventshelg i vente!