onsdag 12. november 2008

Plutselig tilbake!!

Endelig hjemme, det har vært en innholdsrik samling i Harstad
og jeg har fått kiket i butikker og shoppet litt.
Måtte bare vise dere, vi hadde "Kreativ kommunikasjon"
den første dagen og fikk bl.a. i oppgave å male et bilde
som inneholdt TRE, VANN, SOL, HUS, FJELL, DRAGE & SLANGE.
Det var en gitt tid på å male og så fikk vi vite at
disse elementene betydde forskjellige ting.
He he, og det er bare å slå det fast først som sist:
Jeg er en "utfordret" person:) Mange ting kan sies om bildet mitt,
men den STORE "nyheten" er:
Frykten har drept Libidoet mitt
(drage=frykt, slange=libido)
He he, merkelig hva mitt ubevisste kunne fortelle meg;)
Søte dropsesker, kjøpt på Anemone

Brett, kjøpt på Tante Thea

Tinn lyslykter, kjøpt på Anemone

Dette har jeg kost meg med på hotellrommet:)
Har sett utfordringene jeg har fått -
skal svare i morgen:)

3 kommentarer:

Nikoline sa...

Koseleg du er tilbake her og godt du har hatt utbytte av Harstad-turen!
Og så flotte ting du har kjøpt,då... den kvite kassa skulle eg også gjerne hatt..
Nostalgien lenge leve..
Ha ein flott dag!

Anonym sa...

Velkommen hjem :O)
Så mye fint du har handlet. Mmmmm.
Ha en strålende dag.

Mitt hvite hus sa...

Velkommen hjem til deg. Ser ut sosm du har hatt en fin og hyggelig helg=) Så mye fint du kjøpte deg da=)

Nyt kvelden Klem Kerstin