mandag 17. november 2008

Lett blanding...

Johannes ble klippet med maskin i går,
han var ikke helt fornøyd med resultatet,
men jeg synes han ble så fiiin:)
Nyklipt og litt betuttet.

Ny genser fra Zara - begge småttisene
fikk hver sin og ser så staselige ut i
stor-gutt genser:)

Her er pleddet jeg strikket til Viktor da han ble født.
Det er nesten to år og velbrukt - fortsatt har han det i senga.

Nå strikker jeg for livet på samme pledd
til min svigersøster...
Det går ikke fort, er litt kjedelig, men håper det vil
bli like kjært for hennes barn (nr 3 for henne også)
som det har vært for mine:)
Nå skal jeg på jobb.
Ønsker alle en kreativ og koselig ettermiddag:)

5 kommentarer:

Nikoline sa...

Sveisen vart fin den,så ingen grunn til å vera betutta..
Etter jul er eg også tenkt å starta eit strikkeprosjekt som vil ta tid... har bestemt meg for å strikka stort sengeteppe. Men det vert ruter som skal syast saman,det går liksom litt lettare det, trur eg...
Ha ein fin kveld!

Nikoline sa...

PS: det er ikkje hytta du ser i bakgrunnen (heldigvis...),det er eit småbruk me har som nabo på andre sida av elva.Hytta vår er eit gamalt,lite hus frå 1936.

moa sa...

så fin han ble...
ha en fin vakt på jobben,klem moa

Bo med Lena sa...

Jeg skal holde av 2 skoletavler til deg jeg:)

Ha en fin-fin kveld.

Klem Lena

Hilde C. sa...

Et babyteppe i alpakka må være en drømmegave til babyen :-)