søndag 30. november 2008

Jeg fikk ei utfordring av Nikoline om å fortelle 7 ting om meg selv.
1. Jeg er sykepleier og jobber i psykiatrien
2. Mannen min er også sykepleier og vi giftet oss i februar i år
3. Jeg har sunget i kor siden jeg var seks år,
pikekor, guttekor! og operakoret, men nå strekker ikke tiden til.
4. Jeg har vært utvekslingsstudent i USA.
5. Jeg har bodd tre år i Bodø og savner ikke vinden der

5. Jeg elsker påsken, kanskje mer enn julen...

6. Jeg trives best ute, foran et bål med familien rundt meg

7. Jeg fikk aldri gavekalender da jeg var liten,
men da sønnen min var ett år hadde min mor sydd denne til ham:)
Denne utfordringen kom for en stund siden,
men kanskje det er noen som ikke har fått den ennå.
Jeg gir den videre til:
og alle som ikke har fått den:)

6 kommentarer:

moa sa...

så koselig å bli enda bedre "kjent" med deg..
ha en fredfull adventssøndag!
klem moa

Anonym sa...

Jeg skal ta den, litt senere i kveld.
Ha en herlig første advent.
Så fine julebilder. Kjempekoselig.

Guro sa...

Takk skal du ha, dette var faktisk veldig så utfordranes, vet ikkje helt ka æ ska fortelle, i ka slags "gate" opplysningen ska være i, må snole litt i andre sine blogga først :0)

Josefine sa...

Hei:) Artig og lese om deg! Så fin adventsstake du har! Kjekt med denne tiden som kommer nå.. vi kan tenne masse lys:)) Ønsker deg en fin søndagskveld og en flott uke. klemmer fra Josefine

Fjordheim sa...

Koselig å få vite litt mer om deg. Det var en flott adventstake du hadde ordnet.
Ønsker deg ei flott adventstid :)

Made by KKann sa...

Mye koselig her - og til å bli i skikkelig julestemning av! Smil!

Ha en knall torsdag!

KlemKKann