lørdag 24. oktober 2009

Award fra Muffin!

Jeg har takknemlig mottatt en award fra Muffin
i dag (kveld:)
Og hvis du ikke har vært innom bloggen hennes før -
så klikk deg inn umiddelbart og bli like
imponert som meg.
Jeg har ikke flere adjektiver å bruke i kommentarene til henne -
for dama er så kreativ og gal (i positiv forstand)
at hun overgår det meste.
Skynd deg inn å ta en titt!!!

Begrunnelsen for tildelinga var som følger:
er ikke det fint eller?
*****
Nå må jeg skynde meg å si at i dag ble det ikke dessert,
lørdag er jo Barne-tv-godteri-dag og da hoppet vi over desserten.
Er ennå ikke sikker på hva jeg skal servere imorgen,
men noe blir det:)
Småttisene er så vant til dessert nå
at jeg lurer på hvordan jeg skal få
avsluttet dette lille prosjektet...
Kanskje vi bare må fortsette:)
*****
Nå er det leggetid
Natta:)

3 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ja du er nå verdet flere awarder.
Gratulerer.
Du finner nok på noe til dessert i dag også. Jeg lager nok sjelden dessert. Men i dag har jeg tenkt å lage eplepai. Fikk noen epler av naboen her om dagen.
Ja du må nok ta det gradvis visst du skal avslutte det. Annenhver dag eller noe slik. Og så eterhvert på etpar faste ukedager.
Ønsker deg en god søndag :)

Monicas sa...

graulerer....så flott da..:)

Anonym sa...

ja den fortjente du.. blir helt syk av bildene.. en gang, i mitt neste liv skal jeg også lage dessert og bake!!!