mandag 19. oktober 2009

Te-tips og "julaften":)

Var innom hos Monica på Kaffe Latte
(Litt usikker på hvordan hun skriver butikknavnet sitt)
og kjøpte meg en pose te i dag.
Mmm, anbefales på det varmeste -
koffeinfri og garvesyrefri -
altså:
SUNT og GODT!
Søtt merke var det på også.
*****
I går var Hanne-Marit fra bloggen Byliv
innom hos meg med MASSE
babysaker:
Nydelige dresser fra Nøstebarn -
jeg elsker Nøstebarn, men det er dyrt!

Klær fra str 56- til 68


Trekk til vognteppe -
Marimekko - nydelig!

Ammepute, med tilhørende trekk -
Marimekko:)

Og klær fra str 74 til 86
*****
Jeg er så takknemlig ettersom jeg ga bort alt etter
at Viktor vokste fra det.
Jeg har sett med gru på alle ting som må i hus,
men litt etter litt kommer det saker og ting
og jeg er glad og ydmyk.
*****
I dag ringte kusine Christine med bloggen hvitstil
og lurte på om det var noe jeg ville ha fra IKEA.
Og det er det jo selvfølgelig,
så nå skal jeg inn å sjekke julevarene!
*****
Kjøttkaker til middag i dag, de putrer på ovnen
og desserten er ferdig
(gelè med vaniljesaus,
ikke min favoritt, men har to småttiser som elsker det)
*****
Håper alle har en strålende dag!
Klem!

5 kommentarer:

lavendel mio sa...

Hei!
Den teen høres kjempegod ut!
Høsten er tetid for meg...ellers drikker jeg kaffe:)
Heldig du som fikk så masse lekkert babyutstyr...hun var jammen snill:)
Det koster flesk om en skal kjøpe alt nytt.Handlet mye til førstemann, men så arvet de 4 andre brorane etter hverandre:)
Ønsker deg en nydelig uke,klem Hanne:)

Elin Osa Søreng sa...

Så herlig å få så mye barnetøy da! Og så moro det blir å få en baby i hus :o) Håper gravid- formen er bra, og at du trives. Klem

Hønemor sa...

Så deilig å få så masse klær. Snuppa fikk også her forrige dagen, en og en halv søppelsekk full med klær til og med str 74 av en god venninne av meg. Klær for mange tusen kroner, sånt kommer godt med. Tenk at det finnes sånne snille mennesker.

Så fine gutta var i trolldressene sine. Kjempefine. Jeg hadde og dress hengende i den fargen, fikk en ny fra troll da vi reklamerte på den vi kjøpte i fjor..og dumme meg sparte den til nå i høst..ALTFOR liten. Snufs. Den fargen er bare så lekker.
Har sendt etter nanook som plaster på såret jeg nå.

En fin kveld til deg. Masse klemmer.

Fjordheim sa...

Så flott da at det dukker opp ting du kan bruke til babyen. Så flotte ting det var da.
Koselig å arve litt. Min yngst sønn ble en gang nesten sur fordi han fikk et nytt plagg som ingen hadde brukt før. Er det ingen som har hatt det, sa han ganske så lei seg. Men det gikk over etterhvert.
Ønsker deg ei god uke :)

Unknown sa...

Hei på deg :o)
Så herlig å få så mye klær!!!
Har en fin liten utedress som passer til en liten kar på rundt året ++. Vil du ha den? Det er en sånn vår/høst-dress.

Har mye på loftet så om du trenger mer guttebabyklær, så si ifra. Jeg skal ikke ha flere babyer - og jeg kan ikke spare på alt...

Formen er bedre på mellomstemann. Han har jo ikke spydd og da pleier jo slikt å gå fort over.
Håper alle er friske i morgen - da blir mor i huset seksåtrædve!!!
Nærmere 40 enn 30... ;o)
Ha en fin kveld!
Klæm