lørdag 24. oktober 2009

Utfordring

Jeg har fått en utfordring fra Eva
med bloggen Huset på Holmen
Jeg er egentlig litt dårlig på å ta disse,
men gjør det fordi jeg er blitt så glad i Eva:)
Hvis du ikke har besøkt bloggen hennes så ta en tur innom,
den er hjertevarm og Eva er et skapende menneske:)
*****
3 ting jeg husker som igår:
* Mine tre fødsler
* Dagen min farfar døde
* Første gang jeg fulgte et menneske til siste pust (er sykepleier.)
...
3 ting jeg misliker:
* Uærlighet
* Utroskap
* Latskap
...
3 ting jeg liker godt:
*Være sammen med familien
* Stelle hjemme (det ER sant)
* Å skape noe
...
3 blogger jeg besøker daglig:
* Hvitstil
* Barnasgarderobe
* Huset på Holmen
* Min nye oppdagelse; Fin i formen
Lista er MYE lengre
er stort sett innom alle som ligger
på leselista mi.
...
3 sanger jeg hører på for tiden:
* Ingen spesielle,
her går radioen konstant -
så det den måtte spille hører jeg på
...
3 tvprogrammer jeg ser på for tiden:
*Skal vi danse
* Ser ikke noe spesielt på tv, har
til og med flyttet "kassa" ned på eget rom
...
Jeg velger å ikke sende videre,
men de som er innom meg må gjerne ta den:)
*****
Fortsatt fin lørdag til dere alle:)

4 kommentarer:

Nikoline sa...

Ein skapar seg eit inntrykk og synes ein kjenner jenta bak bloggen litt bedre for kvar gong det er ei slik utfordring....så også denne gongen..
Men du, JULENISSE på kveitemjølet...??! Røpar meg vel bra godt no... men eg har aldri sett nissen på mjølposen før... (det hender eg bakar eg også altså,men...)
Riktig god lørdagskveld til deg og familien :0)

Muffin sa...

Ja, den utfordringen tok du jo på en sprek måte!
Og julemel, hm. Synes nissen stikker nesen sin frem overalt og på steder han burde holde seg borte fra, nisser i melet er ikke bra!
Det ligger en award til deg i bloggen min!

Guro sa...

Smart og ærlig handtert, - den der awarden ;o)
Bake også, i hvert fall brød te familien ukentlig, men har heldigvis enno ikkje blitt møtt av nissen, kanskje d blir lite finmel i grovbrødan, lite bolla pt, etter at ungan fløtta :o)

Unknown sa...

Tusen takk for de gode ordene!!! Jeg er blitt så glad i deg også :) du e ei sånn flott jente!

Takk for at du tok utfordringen det var veldig koselig å lese mer om deg.

Klæm