mandag 26. oktober 2009

*Smil*

Hva passer vel bedre på en blå mandag
enn å trene litt, shoppe litt, gjøre litt kreative syssler
og tenke på hvor heldig jeg tross alt er:)
Denne søte saken hang på HM og ropte på meg...
Jeg forsøkte å ignorere
den - det er helt sant, Stig Erik - men den ga seg ikke.
På tur bort til kassa for å betale oppdaget jeg at det hang
en svart leggings fast på meg.
Stakkars liten tenkte jeg og holdt den mykt i hendene mine.
Kunne jo ikke skille meg fra den etter et så fint øyeblikk.
Da jeg stod i kø hørte jeg en liten røst som hvisket,
jeg speidet rundt meg,
og da så jeg den
lille, søte, myke, gode, lua i barneavdelingen.
Jeg, som har et lite hode og ikke passer noen luer for voksne,
ble så glad i den lille skatten at den havnet jaggu i
bæreposen den også:)
Søt:)
Og skal brukes fornuftig også,
jeg har nemlig 4 nøster av et liknende garn liggende som jeg ikke
har visst hva jeg skal bruke til.
Nå skal de bli til luer:)
*****
Gipsfigurene er også gjort klar til maling.
De er pusset med fint sandpapir og
ligger å venter på to par lubne barnehender
som skal dekorere dem akkurat som de vil:)
*****
Min dårlige start på dagen handlet mye om
hodepine, vann i kroppen og en liten forsovelse.
Men etter en times treningsøkt på min arbeidsplass Modus, Narvik
og en god lunsj er "nu alt så meget bedre."

11 kommentarer:

Lill sa...

Hei.
For ein koseleg blogg du har:0) Fine ting du har handla idag, og shopping hjelper av og til... hvertfall for meg.. når forma ikkje er heilt på topp. Ha ein super måndag:0))
Smil frå Lill

Fjordheim sa...

Utrolig hvilken helbredene virkning litt shooping kan ha.
Eller kanskje det var treningen?
Ønsker deg en fortsatt god dag :)

Cathrin sa...

Ja e d ikke utruli ka shopping kan gjøre me en i utgangsponkte (unnskyld uttrøkke) ræva dag? Shopping e rætt og slætt go medisin...bare synn man ikke kan få d på blåresept. :o)

Min stil sa...

He he... morsomt! Rart med det der, hvordan ting bare rooooper etter en ;)
Ha en flott dag.
Klæm Susanne

Anonym sa...

Ser man det, du ! Litt fornyelse gjør godt for både kropp og sjel, det !

Christina sa...

Åhh,så koselig hos deg.
Nu har jeg kost meg med masse..

Gud,så hærlig guttene var på bildene;)

Du baker,trener,strikker....skal si du er flink!
Og ja,tror nok shopping hjelper mot det meste..hoho.

Ha en fin kveld vennen.KLEM

vintagepaintings sa...

Hei kjære Elisabeth,
Ja rart hvordan noen saker bare MÅ bli med en hjem - herlig! Lengesiden jeg har skrevet og blogget nå og TUSEN TAKK for koselige meldinger i tørka mi:) Skulle ha takket for lengesiden og håepr du vet at det varmer...Flott at formen din er bra. Herlige bilder av arvingene også - inspirerte meg til å ta noen julebilder TIDLIG i år...
OK - håper alt er bra med deg og kanskje det blir et innlegg fra med i nærmeste fremtid..:)
Stor klem fra SOlveig :)

☆Therese sa...

Rart det der, hvordan "ting" bare roper og roper på en. Må jo bare ta dem med da.....
Godt gjør det også, når en bærer det (tingen altså) med seg hjem ;o)

Muffin sa...

Jeg hadde to lysestaker hengende etter meg da jeg var på shopping i dag.
Det er godt å vite at det er flere her som forstår hvordan det er, nemlig at det ikke er vi som shopper varer, men varene som shopper oss.

Hanne sa...

Ja, er det ikke utrolig hva man kan oppleve mellom reoler og bugnende klesstativ??
Flotte plagg!

Anonym sa...

hi,hi,hi.. jeg hører også slike ting når jeg går i butikkene.. merkelig det der.. ;o))