torsdag 29. oktober 2009

Halloween

Johannes, Cæsar og jeg var på en skikkelig fin tur i skogen.
Vi høstet einer, granbar, furugreiner og mose.
I utgangspunktet tenkte jeg jul,
men til helga er det jo Halloween
så prosjektet ble endret.

Her klipper og limer vi

Her maler vi glass, gips og trefigurer

Dette bildet er nesten ferdig,
manger et par øyne og en spray lakk.
*****
Ute i dag var det -1 grad og strålende sol

En Ikea-bag full av naturens goder

Johannes og Cæsar stod vel cirka ett sekund i ro -
da forsøkte jeg å knipse et bilde:)

Sånn ser skogen ved huset vårt ut i disse dager.
Ganske så vakkert:)
*****
Nå fortsetter halloween-prosjektet:)

8 kommentarer:

Min stil sa...

Hei. Så morsomt. Deilig med slike aktiviteter sammen med barna :)
Ps. Det er bare hyggelig om du kommer innom på kaffe/te. Fryseren er full av kanelboller, og de er sikkert gode oppvarmet også :)
Klæm Susanne

Made by KKann sa...

Herlig å ha litt prosjekter - og så flott du har det utom huset!..jeg er også på eine-jakt..det er ikke så mye av det her!!

Ha en super torsdagskveld!

KlemKKann

Made by KKann sa...

Herlig å ha litt prosjekter - og så flott du har det utom huset!..jeg er også på eine-jakt..det er ikke så mye av det her!!

Ha en super torsdagskveld!

KlemKKann

Muffin sa...

Så koselig dere har det! Og det ble et fint bilde, gleder meg til å se flere!

Anette {foreldremanualen} sa...

Så mye fint! :-D

Hønemor sa...

Åhh så flinke dere er da. Jeg har kjøpt alt ferdig laget hos Nille. Kremt. Ble liksom ikke tid til å lage selv, for mye strikking.

Jeg har lagt ut bilder nå, av kakene vi har laget i kveld. Og det kommer mere bilder i morgen, for jeg har store planer om å pynte her så fort huset er vasket. Her kommer ungene på døra både fredag og lørdag, alltid, så det er like greit. Og da får vi jo utnyttet all pynten maksimalt, fjerner den igjen på søndag.

Anonym sa...

Hei du !

Det er nå til helga det der ja.... Her er det mørkt som i ei bukseræv og langt mellom husene, så jeg slipper garantert unna !

Ser ut som dere hygger dere om dagen. Håper formen er bra !

Gooo hælj !

Hønemor sa...

Da har jeg lagt ut oppskrift til deg på bloggen min.
God helg :O)