torsdag 15. oktober 2009

Votte-prosjekter

Takk og lov for at jeg har mye smått å henge fingrene i.
Det siste strøket på vinduene i stua lar vente
på seg, men jeg må være tålmodig og satse på at
verdens beste, snilleste og godeste mann
FÅR FINGERN UT OG MALER DET!!!

Disse ble gjort ferdig mens jeg sløvet
meg gjennom ei natt på fødeavdelinga.
Jeg vil føde hjemme(i januar!!),
har ikke sjans å sove på sykehuset.

Neste påbegynte vottepar, en igjen...
Måtte forminske oppskrifta,
ble litt skakt, men det får duge:)
*****
Ha en fin dag alle sammen!

4 kommentarer:

Jannickes Hjemmekos sa...

Flotte votter du har strikket til minsten. Kjedelig å ligge til observasjon. Det er best å ta det rolig, så det ikke blir prematurbarn. Kos deg med rolige sysler. Klem fra Jannicke

Red Hobbitt sa...

Å så fine votter du har strikket. Nå først ser jeg at det er snømenn på den nederste votten. Da jeg så mønster på nett, så det ut som hodeskaller. Og snømenn er finere enn hodeskaller =)

Fjordheim sa...

Dei vottene var kjempefine. Tenk å ha bilder på vottene, har ikke sett det før. Det må jo være stas for en liten gutt.
En ser alltid en masse som burde vært gjort når en skal gjøre minst mulig. Slapp av og kos deg med strikketøyet du.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Anonym sa...

Så fine votter du har strikket, hvor har du kjøpt mønster? :)