fredag 16. oktober 2009

Lek og kos, men ingen gardiner...

Kunne ikke vise fram de flotte, nye gardinene
mine nå - for de er ikke ferdige...
Æsj, noen syerske er jeg ikke.
Skulle ønske noen av dere bodde nærmere,
for da hadde jeg stått på døra med
4 fag som skal legges opp!
*****
Men jeg kan vise dere en herlig bukett
med vakre gutter,
både to- og firbente:)

Cæsar passer på at gutta ikke driver
med for hasardiøs leking på lekeplassen:)
Staselig kar??
Johannes og Viktor i de nye Trolldressene:)
Er sååå fornøyd:)

Minstemann Viktor, enn så lenge:)


Joahnnes Klatremus
*****
Ønsker alle ei strålende i helg.
I morgen tidlig drar vi til småbruket
og nyter et par gode dager der,
har litt småpusk å få unna før Kong Vinter
virkelig tar tak.
Stor klem fra Elisabeth

9 kommentarer:

Anonym sa...

Heeeei !

Gardiner ?! Det hadde i allefall ikke vært mye hjelp i MEG !. Syns det er innmari greit med sånne fra kid, je - som er akkurat passe passe, lissom. For symaskina.... huttetu - den holder jeg meg laaangt unna.

Unge dame, hør på meg ! Nå MÅ du ta det med ro ! Du har sikkert hørt det noen ganger før, men jeg klarer ikke å dy meg ! Sett deg på ræva, med beina høyt og BLI der !

Og hygg deg over evne ! Gooo hælj !

Min stil sa...

Hærlige bilder.
Kjempegod ide med bloggetreff/juleverksted. Det hadde vært kjempekoselig.
Klæm Susanne

Fjordheim sa...

Frøken Fjols sin avsluttning skriver jeg under på.
blir litt bekymret for deg når du ikke klarer å holde deg i ro.
Ønsker dere rolige og fine dager på landstedet :)

Nikoline sa...

Hei på deg, det er berre meg som er innom ein liten snartur for å ynskja deg ein fin fredagskveld:0)
Og det skal eg sei deg ; denne buketten med gutar var finare enn all verdens gardiner!
Riktig god helg :0)

torleif ann karin sa...

Herlige gutter du viser. Flotte dresser ja.
God tur til småbruket.

Klem Ann<3

Gurimalla! sa...

Flott bukett gutter du har!
God helg!

Cathrin sa...

Alt som e usunt e jo bare altfør godt...Prøve å være flink og ikke drekk "tjukk-cola" (som ei venninne kalle d) på ukedagan, men blir så gla når d endeli e hælg og æ kan være usunn. :o)
I dag ser d ut førr at d blir skogstur me konglejakt på oss lamme goe vænna, d ska nu bare bli så kos. Vest være håll sæ så kansje vi kan grille nån pølse åsså.
Klart vi kan få tel nåkka kortlaging, e bare å skrik ut d!
Kos dokker masse på bruke og ha ei suuuper hælg!
-klæm-

Josefine sa...

Ja hadde du bodd nærmere skulle vi hatt oss en sydag på kjøkkenet du!

Håper det går bra med gardinene likevel...

Så skjønne gutter du har...og vovsen er jo bare så stilig!!

Kos dere på småbruket...GOD HELG:)

Klemmer fra meg

Muffin sa...

Flott hund og enda flottere gutter! Gardinene blir det vel en råd med, er det ikke bare å brette en brett og sy tvers over? Kos dere masse i helgen!