søndag 4. oktober 2009

Høstnytt

God søndagsmorgen, Bloggverden!
Neida, jeg har ikke snødd inne
(fikk spørsmål om det på forrige innlegg)
jeg har bare prioritert studier og husprosjekter
framfor blogging.
(Uff, det er vel som å banne i kirka...:))
*****
Mannen tok ungenen med seg til Gratangen
og jeg skulle "slappe litt av" - ha ha ha...
Har nemlig fått beskjed av gynekologen på sykehuset
om å slappe av pga stress som har ført til
stigende blodtrykk, springende puls og utslag
på det meste på stix'en.
MEN JEG KLARER IKKE!
*****
Så dagene alene har jeg brukt til pynting,
handling, vasking, baking, strikking og litt skriving.

Disse to krumkakegreiene bestilte jeg for en stund siden
og fredag kom de i posten.
Jeg husker ikke hvor jeg bestilte de eller om de er betalt.
Så senderen må gjerne ta kontakt
hvis ikke alt er i orden...
Her ligger de på fat sammen med kanelstenger.
Litt høstpynt sammen med det hvite.

Nydelig liten sak -
måtte bli med hjem fra blomsterbutikken i går.

I zinkfatet på spisebordet har høsten gjort sitt inntog.
Her var det bare hvitt før helga,
og jeg må innrømme at dette faktisk passer meg bedre.
Det høstlige, rustikke tiltaler meg:)

Et annet lite zinkfat har fått steiner,
lys og noen bjørkepinner og nøtter.
*****
All pynt er kjøpt på Løiten Lys og på JYSK!
*****
Lillesøster har bursdag i dag og pakken ligger klar:)
Min beste venn og gode samtalepartner blir 32 år.
Jeg gleder meg til kake og kaffe om litt.
"Sisters by chance,
friends by choice"
*****
Ha en strålende søndag alle sammen!

13 kommentarer:

Red Hobbitt sa...

Ha en fin søndag.
Ta det easy, hør på doktoren. Husk at å ta det med ro vil si å bare gjøre de artige tingene =)

Unknown sa...

Kjære dæ, vær så snill å hør på legen - ta det med ro. Håper du er flink til å be om hjelp - som regel er det godt for nære og kjære å få hjelpe i slike situasjoner.

Ta vare på deg selv og den lille, du er ikke tjent med å være utslitt når fødselen nærmer seg og den lille ankommer verden :o)

Kjempe, kjempe god klæm ifra ho Eva

hvitstil.com/Christine sa...

Snart snart snart!!!!!!!!!! Klem

Lynetmor sa...

Hei, så fint du har pyntet!Prøv å ta det litt med ro også da :-) og ha en fin dag :-)

Monicas sa...

så koselig du har pyntet....slapp godt av...og ta vare på deg selv

Muffin sa...

Ha en strålende søndag du også!
Er det ikke deilig i dag?!

moa sa...

halloen elisabeth -

..innom med en søndagsklem!
prøv og ta det litt med ro da, selv om jeg skjønner det er vanskelig :0)

kos deg -
moaklem

Bodil sa...

Så koseleg du har laga det rundt deg. Ta godt vare på deg og babyen :) Ha ein fin dag!

Magdalena sa...

heia..
så fint du har pyntet...!
god søndag videre..
magny

Magdalena sa...

glemte ønske deg alt godt...
hør på legen..
klemmer¨¨

Anonym sa...

Hei på deg:)
Nå må du huske på å ta vare på deg selv og høre på doktoren :) De har som regel rett;)
Ha en super ukestart.
Klæmma

Lillesøster Maria sa...

Kjære storesøster :)
Tusen takk for koselige ord og for den superdupre pakken som var akkurat det jeg ønsket meg :)))) HURRA!
Ikke minst takk for hyggelig selskap for små og store!! Nakendisko i kjellern er visstnok blitt en populær greie for våre søte små.. Den som kunne få kjent på den bekymringsløse deilige følelsen det er å være barn igjen!
Vældi glad i dæ søta!! :)
Maria!

Anonym sa...

Så fin høststemning du gav meg nå:)
Virkelig koselige bilder. Du er flink til å få frem detaljene:)
Men nå må nu du ta det litt med ro, kan være lurt å høre på legene av og til;)
Høstklem fra Maria:)